Latest News

Kid Fury Presents: Club DON'TS

Tuesday, July 14, 2009 , Posted by Rob [Vice President of G.A.F] at 6:55 PM



I know y'all have seen from [Kid Fury] this but i gotta push it in your face like the local girl that's thirsty for attention. But when he talked about burning those Chinese slippers i got up and cheered, Girls who wear Chinese slippers deserve to be flat footed, suffer from cut up toes, and probably be an eternal jump off with no hope. Ugh and we all have a friend that got them bitches in EVERY damn colour of the rainbow, to match their big ass weightlifting belt or ugly ass silver bag.



Who the fuck started this "I'm so different form you hoes" shit? I suspect Grace Jones she was shitting on us before geisha even saw her first horse tail. It then began to spread quicker then T1N1 (the tiny swine flu variant) and every artist, hood rat, and freshies off the boat hopped on this bandwagon.
I say NO, and no person tranny or Laquesha deserves respect if they got these on and they aren't being forced to wear them! Bitch, Boom, Bye!

Currently have 3 comments:

  1. Quick says:

    this video was too funny; and these shoes are rant ovah!

  1. Dr. Kiti says:

    My mama had these in every color. Fortunately my brother got to her (since she won't listen to me) and she has stopped wearing them (now that she understands that these were intended for hoodrats an not classy broads like herself).

  1. I am SO mad he showed the picture of Chris Brown in the beater.
    LMAO!

    And those slippers...yeah...no.